Selasa, 2 Jun 2009

Perubahan Demi Perubahan

Ini aku tak pasti gambar form berapa...tak silap aku gambar form 3 kot....tak berapa nk terang...tapi rasanya nampak juga le gambar2 korang kan...emm comel2 belaka ni...ni dari koleksiku sendiri...aku harap sesape yang ade gambar tolong emelkan ke generasi6@gmail.com sebab aku ade projek ngan gambar2 dizaman persekolahan kita kat SAMSMEL ni...harap para sahabat dapat meberi kerjasama yer...syukran jazilan...

Hah ni kire dah zaman remaja muda belia...heheh...kire dah meningkat dewasa la...tak silap aku ni time raya...memang kami selalu buat beraya beramai-ramai...seronok tau dah besor pegi raya dapat duit raya sebab masih anak dara masa tuh...actuallly ade juga kengkawan teruna ni tapi aku tak pasti mana aku letakkan gambarnya....emm rindunya saat2 bersama sahabat semua...manis2 semuanya....

Emmm....inilah perubahan paling besar bila semuanya sudah berkahwin dan beranak pinak..nak ambil gambar pun tak leh le sendiri2 sebab semua askar-askar nak join sama...emm tak semua ada dalam gambar ni...ni gambar semasa reunion walaupun tak semua yang hadir tapi still the best coz masih dapat jumpa kengkawan yang lain...happening and happy sangat...harap-harap familyday yang akan datang ni ramai yang nak join....time ni macam ni la nak merapatkan ukhuwahfillah...my frens i love uols...

10 ulasan:

MASTER SIFU berkata...

gemoksnyer aku beeeelll..hahahahahahaha!

Ummi Sue berkata...

hahhahaah..kelaka siot muke comot jer...hahahah....nanti aku nk masukkan gbr2 yg lagi happening...kakakakaka

MASTER SIFU berkata...

hahahahahah!
bell..ko tgk digun..terseliiitt kat tgh2...tapi, dalam gambar sekarang, org lain yang terseliiittt kat tepi2 dia..heheheh

pen, jgn marah pen..aku gurau jer...hehhehe..

meh bell..kita carik lagi bell..carik saper yg nampak jauh bezanya..

ahaks!!

Ummi Sue berkata...

emmm amboi ko ngusik epen ek...ean ko takde gbr2 dulu...bg la aku biar aku wat siaran langsung kat sini...emmm ade gak yg maintain...heheh..tp tk ramai la kan,,,.....

MASTER SIFU berkata...

bell..satu lagi..muka aju dalam gambar tu sama dgn muka dia kat 'follow' tu kan..maintaaaaiiiinn..

sacnner opis aku rosak...yg kat adik aku punyer pn tak tau problem apa..kalau tak, boleh aku bg bell..

Adigun berkata...

salam...tak marah...seronok..masa tu aku baru selapis setengah saiznya.sekarang ni dah saiz enam ke tujuh lapis dah...sabor ajelah..badan membesar mengikut umur meningkat agaknya..lagi meningkat lagi naik..korang bayangkanlah...

MASTER SIFU berkata...

hahaha..bell..masa tu kecik2 lagiii..hehehe..mmg la comot..tgk aju..sampai terkelepet tudung dia..heheheh..

Ummi Sue berkata...

ahaks adigun bab berlapis aku pun terasa ni...hehheheh...emm takpe berlapis tapi saham maintain...dan ko digun aku support ko turunkan kelapisan yg ade skrg...hehheh..time2 metabolisme tgh tinggi ni...ean dulu comot tuh pasl tkde org pandang sekang u see ean..saham kite naik..you...hahahah...ko n aku je yg faham....

MASTER SIFU berkata...

hehehe..
baru aku tau saham aku naik..tapi bell, takde org nak beli saham aku..cemana bell? hahahha

digun n bell..
kita ni umur dah banyak..makan banyak, semua banyak..tipula kalau takde yg berlapis..ko takpe pen, satu je lapisan besar..kitorang ni dah mcm tayar loriii..heheheh..bell laa..aku tak..kehkehkeh!

SueBellViva berkata...

HAMPEH R KO EAN..ELLEH TKPE LA CAM KUIH LAPIS PUN SODAP DI MAKAN...HUHUHUHU...