Isnin, 6 Julai 2009

ASSALAMMUA'LAIKUM WBT....

SALAM.....
Apa kabar sahabat semua...diharapkan semuanya berada dalam keadaan yang sihat dan ceria selalu....saya minta maaf sebab sejak kebelakangan ini amat sedikit waktu untuk diluangkan dalam blog ni..akibat dari kekangan masa dan kesibukan daripada tugas hakiki dan tanggungjawab yang perlu dilunaskan..jadi blog pun dah lama tak update...maaf le sesangat ek...chatbox kite pun dah tak ramai pengunjung...mungkin masing2 sibuk..sedey juga bila tengok blog ni suram je...
Jadi para sahabat saya ingin meminta sedikit pertolongan...saya yakiin ramai dikalangan sahabat2 semua berbakat...jadi sesiapa yang ada idea,pendapat dan apa2 sahajalah boleh bagi tau saya akan saya masukkan dalam blog ni...contohnya sahabat2 ade artikel,pandangan hasil dari idea sndiri atau apa2 yang bermanfaat ke boleh beri kat saya ataupun emel ke
generasi6@gmail.com..... boleh yer sahabat2 ku yang tersayang...bersama2 kita membuat perubahan yer...sekian salam sayang dariku untuk sahabat2 semua.....

2 ulasan:

Edi berkata...

BOLEEYYYYYYYY

SueBellViva berkata...

syukran edi....ti bantu2 aku k...