Jumaat, 15 Januari 2010

Jom..Kita Aktifkan Blog 2010

Assalamualaikum...
Apa khabar semua?harap2 semua sehat2 belaka la ye.Lama dh aku tak jgk blog nie.Ade jugak la sekali sekali bukak..tapi..still sama mcm dulu je.
so..biar la aku org pertama yg send artikel kat blog kita nie bagi tahun 2010.Aku akan cuba buat pembaharuan dlm blog nie.tapi..bergantung pada keadaan & masa la,Insya-Allah..kalau x busy n ada kesempatan,aku akan lakukannya.
Lately aku tgk ramai kawan2 kita aktif di Facebook & aku tgk..ramai member yg kita tak dpt jejak masa reunion dulu,ada dlm facebook.Aku sebolehnya tak nak blog nie terbengkalai.so..aku harap..rajin2 la singgah blog kita nie ye.
ok..pada yang nak gunakan LAMAN SEMBANG GEN6..Ahlan Wasahlan aku ucapkan.tapi..klu boleh..Ta'aruf la diri anda ye.x kesah pun nak guna nama glamer..tapi..klu ada yg bertanya siapakah anda..please kenalkan diri anda yg sebenar..aku bukan apa..kdg2 kesian..ada kawan2 kita yg baru join,tertanya2 siapa yg dok chat ngn dia kan??so..please ye.
Harap sgt2..kepada sesiapa yang ada cadangan aktiviti bagi tahun 2010 untuk kita semua..boleh la hantar cadangan anda ke generasi6@gmail.com @ mana2 AJK yang telah dilantik melalui call,sms,email,facebook,ym @ sebagainya.

1 ulasan:

Ummi Sue berkata...

ANEP KE CK NI....TERIMA KASIH OK KTIFKAN BLOG NI..