Ahad, 10 Mei 2009

ASSALAMMUA'LAIKUM WBT....

Apa khabar sahabat2 semua???
Reunion telah berakhir pada sabtu lepas...tapi..masih banyak yang berlegar2 diruang fikiranku ini...emm...pertama-tama minta maaf banyak2 la kepada para sahabat semua kerana banyak kekurangan semasa reunion lepas....emm maaf banyak2...semoga selepas ini akan ada penambah baikkan untuk program yang akan dtg...dan saya hrp sahabat2 dapat memberi feedback,komen atau apa sahaja berkenaan dgn reunion kite yang lepas dalam ulasan ok...sebab saya perlukan feedback sahabat2 semua....apapun saya amat berterima kasih kepada sahabat semua...kerjasama dan komitmen yang diberikan amat saya hargai....seronok memang seronok dapat jumpa dengan kawan2 lama...gembira sangat...dgn membawa anak2,isteri dan suami...gembira melihat masing2 dah ade kerjaya,keluarga dan kebahagian....didoakan semoga semuanya akan kekal dunia akhirat...emm kenangan akan tetap menjadi kenangan...dan reunion lepas juga banyak mengimbau kenangan dizaman persekolahan lagi2 dengan kehadiran Cikgu NorHashimah...sebenarnya banyak yg ingin diperkatakan tapi otakku blank...sekali lagi maaf dgn segala kekurangan dan kesilapan secara langsung atau tidak langsung semasa reunion lepas....yang baik datang dari Allah swt dan segala kekurangan n kesilapan adalah dari diri saya sendiri......semoga ukhuwah fillah ini akan kekal selamanya....apapun love u all my frriends...viva forever :)...wassalam wa maassalamah...

6 ulasan:

punker berkata...

salam...

1. Terima kasih ribu2 pd ajk yg kerja keras mencurah peluh menjayakan misi ni, benggali ckp 'better late than never'..

2. Kekurangan sana sini tu biasa la, kena hadapi dgn senyuman..lagi pulak kena mula dgn sifar balik, mmg cenggitu la kekdahnya..harap2 lps ni kita terus sambung babak seterusnya..benggali ckp 'dont stop your legs, or you will be jetlegs'..

3. Harap2 kita bersua lagi dikemudian masa, insyaallah..benggali ckp 'time always running, but human will stop for other life'


peace..:-)

SueBellViva berkata...

syukran punker dgn kata2 semangat yg diberikan...walaupun byk benggali yg kata tapi kire bersemangat balik nk buat yg lebih baik..harap punker akan terus menyokong kami....melayu kata "berat sama dipikul ringan sama dijinjing"...jawa kata"sepakat memabawa berkat"...

Adigun berkata...

Aku pun nak ucapkan terima kasih pada ajk pelaksana program reunion.semoga jasa kalian mendapat balasan yang setimpal disisi Allah.tak tergambar akan keseronokan dan keindahan hidup yang aku alami bila dapat jumpa balik kawan-kawan aku.Rasa macam muda balik 11 tahun.walaupun usia dah hampir ke arah veteran.tq ajk yang aku ingat sampai bila2.tq.aku harap akan ada lagi program yang baik lagi mengancam tahap keseronokan manusia dimasa akan datang...bye aku nak balik johor dah..apa2hal take care sahabat2 dan selamat maju jaya.

SueBellViva berkata...

ok adigun selamat bekerja semula....insyaAllah berkat sokongan dn kerjasama sahabat2 semua kita akan adakan majlis seumpanya...sama2 kita doakan...

ADIGUN berkata...

SELALULAH USYAR2KAN BLOG NI YE.BIARLAH BLOG NI HIDUP WALAU KITA DAH MAMAH USIA..

SueBellViva berkata...

emm itulah matlamt aku digun...biar sampai ke anak cucu cicit...ko bygkan yer digu..walaupun kite dimamah usia tapi blog kite ni ade tak ke masuk malaysia book of recor...heheheh...tapi aku pun harap camtuh juga biar berterusan dan berpanjangan....