Selasa, 12 Mei 2009

Jejak Kasih

Assalamualaikum wbt..

Kepada sahabatku yg dikasihi dan disayangi.kami dalam usaha menjejaki kesemua pelajar yang pernah menimba ilmu di sekolah ini sekitar tahun 1993-1997.Tidak kira sama ada sekadar tingkatan 1..kemudian berhijrah atau sekadar tingkatan 3..kemudian melanjutkan pelajaran ke sekolah lain atau yg terus belajar sehingga tingkatan 5.Ada beberapa pelajar yg kita tidak ketahui di mana atau dalam kata lain terputus hubungan tanpa mengetahui di mana dia serta nombor utk dihubungi.Saya merayu kepada sahabat2 sekelian..sekiranya selepas ini..anda semua terjumpa,terserempak dengan nama yang tertera dibawah..sila dapatkan no telefon mereka dan emailkan ke generasi6@gmail.com. atau kepada mana2 ajk yang telah dilantik.Besarlah harapan kami sekiranya anda semua maklumkan kepada mereka kewujudan blog ini.

Berikut adalah senarai nama pelajar tersebut:

Pelajar Lelaki

1. Hamdi Hakiem Bin Mudasir
2. Mohd Syamri
3. Jefri Bin Hasan
4. Mohd Reza Bin Abdullah Sudirman
5. Mohd Faisal Bin Ramlan
6. Mohd Faisal Bin Megat Salleh
7. Mohd Yazid Bin Tahir
8. Shahrul Amer Bin Jamaludin
9. Hamzani
10. Abdul Rahman Bin Ansari
11. Ibrahim Bin Darman
12. Abdul Khairul Hamidi Bin Sulaiman

Pelajar Perempuan

1. Norfairuz Binti Fauzi
2. Juliana Binti Dollah Sairi - No phone telah diperolehi
3. Aznida Binti Idris
4. Norasaliza Binti Rabiwan
5. Salinda Binti Adam
6. Nurzahida Binti Othman
7. Siti Aida Binti Sirajuddin - No phone telah diperolehi
8. Rahayu Binti Ahmad
9. Sofwati Binti Mohd Hatta
10. Sarina Binti Riduan
11. Wan Diana
12. Siti Atiqah
13. Nurul Fadhlina Binti Mohamad
14. Helawati Binti Abd Aziz



7 ulasan:

punker berkata...

Pelajar Lelaki

1. Hamdi Hakiem Bin Mudasir
-aku ada no mamat ni,dia kawin pun aku dtg..
2. Mohd Syamri
-rasa mcm ada no bdk ni,slalu je terjumpa..
3. Jefri Bin Hasan
-mmg x dpt dikesan,org kg dia pun x tau kat mana mghilang..
4. Mohd Reza Bin Abdullah Sudirman
-dia ni geng "undertakar ke"?? kalo si undertaker(nama penuh x ingat) tu penah gak jumpa..
5. Mohd Faisal Bin Ramlan
-dia ni sedara sedulur aku ni, nnti ada free aku dtg umah dia..
6. Mohd Faisal Bin Megat Salleh
-selalu sgt terjumpa adik mamat ni, dah kawin mamat ni
7. Mohd Yazid Bin Tahir
-last aku tau dia ni abih skolah kat teknik setapak,lopeh tu ilang..
8. Mohd Shahrul Amer Bin Jamaludin
-kerap kali melarikan diri apabila tersua muka, ada sesuatu yg disembunyikan kekdahnya..
9. Hamzani
-"hantu raya" kan nama dia, aku penah jumpa suatu masa dulu, dah slim mamat ni..hehe
10. Abdul Rahman Bin Ansari
-ni pun geng "undertaker" rasanya..
11. Ibrahim Bin Darman
-dulu slalu berhubung, tapi ilang bgitu saja apabila kahwin, makpak dia pun dah pindah rumah..
12. Abd Khairul Hamidi Bin Sulaiman
-penah gak terserempak 2 3 kali, no tepon akan diusahakan..

punker berkata...

Pelajar Perempuan

2. Juliana Binti Dollah Sairi
-mr jo, ko sekampung ngan dia pun leh lost contact nagn dia ekk..

3. Aznida Binti Idris
-nanti aku cuba minta no kat adik dia, penah jumpa tapi dia x kenal aku kot..hahaha

7. Siti Aida Binti Sirajuddin
-aku pi knduri kawin minah ni, tkkan lps kawin terus ilang camtu aje kot..

8. Rahayu Binti Ahmad
-dulu slalu sgt trjumpa kat cyberjaya,masih 'ayu' spt dulu..hehe, aku pi knduri kawin dia, rasanya skrg jd pendidik kot..

9. Sofwati Binti Mohd Hatta
-minah ni bukan ke dgr2 dah brmastautin ke luar negara ke?

14. Helawati Binti Abd Aziz
-ini serius, aku langsung x ingat sape empunya diri ni?? ada sesiapa bole bantu..

SueBellViva berkata...

ades le punker..sape le gamaknya ko ni...tapi takpe if ko ade maklumat shbt2 yg lain bg le tau ajak ye...emm actually aida n juliana sudah dpt dihubungi...huhuuu..aku pun tk ingat helawati yg mane...punker pls help us yek...ko bg tau le kt ajk yg ko rase selesa..kt joe ke..hamdi ke...iwan ke..kat aku pun leh gak...

Adigun berkata...

punker ni mmg sempoi.aku kenal punker ni.dia adalah sahabat terbaik dan manusia terbaik yang pernah aku kenal.orangnya sederhana dan ada ciri2 lelaki terbaik idaman malaya.jgn risau sur aku dan punker akan terus menjalankan projek jejak kasihan ni sampai aku jumpa orang2 yang perlu dijejaki.

SueBellViva berkata...

syukran jazilan adigun n punker...amat kuhargai usaha kalian..ukuhuwah mahabbah ila al-akhirah:)

Tanpa Nama berkata...

"penama..." mcm nak bagi pusaka jer...!

Encik Suami berkata...

jom kita sama-sama join JEJAK KASIH nie ye.moga-moga dengan bantuan dari kita semua..dapat merapatkan kembali silaturahim antara kita.Insya-Allah